Subject: 12806P Tapa linn Tapa vald Lääne-Viru maakond Roheline tn 42 elektriliitumine
From: Steven Pärk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 2 Mar 2025 17:52:36 +0200

Tere,

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt: „12806P Tapa linn Tapa
vald Lääne-Viru maakond Roheline tn 42 elektriliitumine“.

Aadress: Tapa linn Tapa vald Lääne-Viru maakond Roheline tn 42

Projekti Tellija: Elektrilevi OÜ.

Kooskõlastus palun saata samale e-maili aadressile.

Lugupidamisega

Steven Pärk

Elektriprojekteerija

Tel +372 5269877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.